2019-10-30

Wirtualna centrala telefoniczna ułatwia kontakt nie tylko z klientami

Po pierwsze, wirtualna centrala telefoniczna w firmie pozwala na uniknięcie kosztów zakupu fizycznego sprzętu do obsługi centrali. Wirtualna centrala 3CX to centrala telefoniczna typu software, która jest znacznie tańsza w eksploatacji od swojego poprzednika, czyli centrali. Centrala telefoniczna to kompleksowe narzędzie służące do zarządzania komunikacją głosową. Wirtualna centrala telefoniczna http://www.spikon.pl/wirtualna-centrala/ ułatwia kontakt nie tylko z klientami. Wirtualna centrala zapewnia dostęp do rekordów billingowych oraz umożliwia zarządzanie terminalami SIP i urządzeniami telekomunikacyjnymi w biurze Klienta. Wszystkie wymienione powyżej funkcjonalności realizowane są po stronie serwera, na którym została stworzona wirtualna centrala. Centrala telefoniczna w chmurze działa bowiem w oparciu o serwery oraz infrastrukturę wybranego operatora. Centrala telefoniczna VoIP innovaphone PBX zostanie umieszczona w nowej maszynie wirtualnej, dzięki czemu odpadają wysokie nakłady inwestycyjne w sprzęt. Przede wszystkim centrala 3CX pozwala na zintegrowany CRM z innymi aplikacjami. Wirtualna centrala to narzędzie, które cieszy się coraz większą popularnością wśród polskich przedsiębiorców. Przykładem wydajnej i niezawodnej wirtualnej centrali telefonicznej jest centrala 3CX, która jest centralą w formie oprogramowania. Wirtualna centrala telefoniczna, nie jest oparta na rozwiązaniu open source. Wirtualna centrala działa w oparciu o technologię VoIP. Jak sama nazwa sugeruje, wirtualna centrala jest rozwiązaniem typu SaaS, czyli działającym w chmurze. Czy wirtualna centrala może być przydatna przy podejmowaniu decyzji w obszarze HR? Wirtualna centrala telefoniczna i bezkablowa telefonia stacjonarna, korzystające na „ostatniej mili” z technologii GSM, zrewolucjonizują usługi telefonii stacjonarnej dla biznesu. Dzięki rozwiązaniu jakie daje centrala w chmurze, zarządzanie systemem telekomunikacyjnym jest szybsze, wygodniejsze i tańsze! Wirtualna centrala telecube oferuje takie funkcje, jak „nagrywanie połączeń” czy też „monitorowanie rozmów”. Hostowana wirtualna centrala 3CX dała nam rozwiązanie którego potrzebowaliśmy bez bólu głowy o utrzymanie sprzętu przez nas samych. Dodatkowo centrala wirtualna 3CX wyeliminowała telefoniczne kable, dzięki czemu przy zmianie stanowiska pracy wystarczy zabrać jedynie aparat telefoniczny. Wirtualna centrala obsługiwana jest przez specjalną stronę internetową – nie trzeba kupować dodatkowych urządzeń. Nie ulega wątpliwości, że wirtualna centrala telefoniczna w firmie, stanowi aktualnie najnowocześniejsze rozwiązanie tego typu dostępne na rynku usług. Taka centrala telefoniczna posiada zarówno wady, jak i zalety. Hostowana wirtualna centrala telefoniczna często ogranicza dostępny zestaw funkcji lub elastyczność konfiguracji. O jego popularności świadczy także fakt, że wirtualna centrala telefoniczna jest obecnie najchętniej wybieranym narzędziem do obsługi połączeń telefonicznych w firmie. Nasza centrala telefoniczna nie tylko rozpozna dzwoniącego, ale dodatkowo przekieruje go do odpowiedniego opiekuna.

Zobacz także